Teretana su i grupni fitness programi

Kada kažem bila sam na treningu, automatski sledeće pitanje koje mi ljudi postavljaju: “A šta treniraš?” Treniram u teretani – idem na grupne fitness treninge. Probala sam različite vrste takvih treninga, a teretanu sam koristila isključivo da bih dolazila na grupne treninge. To nije samo “aerobik”, ima tu različitih tipova treninga za različite stvari – sa i bez skakanja, treninzi za razgibavanje, treninzi sa opterećenjem za definiciju tela, kombinovani treninzi i treninzi koji koriste elemente boksa i borilačkih veština. Ponuda treninga se razlikuje od teretane do teretane – pronađite ono što je vama najzgodnije i počnite! Dosta njih primenjuje princip plaćanja po broju termina ili mesečne članarine, pa da onda možete da idete na bilo šta iz rasporeda i da kombinujete treninge.

Kako sam krenula na grupne treninge?

Kada sam počela sa treninzima pre par godina, o pravilnom izvođenju vežbi nisam znala ništa. Nisam znala kako da kombinujem vežbe, šta je za koje delove tela, kako da izbegnem da se preforsiram, koliko ponavljanja bi bilo ok itd. Ideja rada sa personalnim trenerom u teretani mi nije ni na pamet padala, ne znam da li sam znala da tako nešto postoji i da je i za “obične smtrnike”, a ne samo za bodibilding manijake. Grupni treninzi su mi bili nekako najbezbolnija varjanta da uopšte počnem da odlazim u teretanu.

Zašto mi se to sviđa?

Ne moram da razmišljam koje vežbe se kada i kako izvode, kako da kombinujem i kada je dosta. Moje je da dođem spremna na trening i pratim instruktora/instruktorku, izvodim pravilno vežbe i povećavam opterećenja ili radim teže opcije sa vremenom. Jednostavno, opuštajuće je i zabavno.

Trening sa opterećenjem – Body Pump

Omiljeni trening bez razmišljanja – trening sa tegovima (relativno male težine). Za one kojima je potrebna definicija, ovaj trening je sjajan, za mene je vidljive rezultate dao jako brzo. Pokreti su kontrolisani (dakle nema skakanja i šutiranja) pa je mogućnost povrede čak i kada ste apsolutni početnik je minimalna. To mi se čini jako važnim za sve nas koji sedimo ceo dan na poslu, a naročito na one koji nisu u treningu. Kakve se fizičke snage nije važno jer sami sebi prilagođavate opterećenje, pa je trening jednako naporan i onima koji se time bave godinama i oni koji su na samom početku.

Kardio treninzi sa elementima borilačkih veštna – Body Combat i Kardio Box

Kada želite da vas nešto pokrene, da date sve od sebe i dobro se “ispraznite” na treningu za mene je to Body Combat – kombinacija udaraca i šuteva “u prazno” iz borilačkih veština prateći ritam muzike podiže puls i adrenalin. Čak i ako ostanete bez daha, taj efekat grupe, i moćan osećaj kada svi rade kao jedan neće vam dozvoliti da stanete. Čak i da niste nikada ništa slično radili, posle par treninga ućićete u štos sa udarcima i koreografijom. Za one koji bi da udaraju malo konkretnije, tu je Kardio Box na kome se radi sa vrećom.

Probajte

Naravno, ovo je ono što je meni sada najinteresantnije. Pre toga posećivala sam neke druge treninge. Ako se dvoumite i jedne sekunde “da li sam ja za ovo?” samo probajte i vidite šta, kada i kako vam najviše odgovara. Kombinujte, vežbajte i naravno dobro se zabavite :)
Takođe, možete probati i različite sporteske objekte korićenjem FitPass-a. Lično nisam koristila ovu opciju, ali vredi pogledati koje su različite mogućnosti.

Sportski pozdrav,
Milana M.

1 reply

Trackbacks & Pingbacks

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *