Zamena za trening napolju (II deo) – trening za 30 minuta

Trening za 30 minuta sve ukupno. Neverovatno, ali bukvalno svaki trening traje 25min i plus koji min preko za istezanje. 

Vreme godišnjih odmora, raspusta je prošlo i sada se pored svih tih novih (starih) obaveza dan čini sve kraćim. Ponovo posao, škola, fakultet… Učenje, umor, konstantna tenzija da li ćemo stići, da li će sve biti u redu. Više nam ni 24 sata nije dovoljno. I ko da razmišlja još o treningu? Srećom, pa je naš prethodni heroj (autor Insanity-a) mislio i na to plasirajući nov trening Focus T25.

Program treninga

Neverovatno, ali bukvalno svaki trening traje 25min i plus koji min preko za istezanje. Dakle trening za 30 minuta sveukupno. Kao i Insanity, postoji program koji se prati iz dana u dan. Od ponedeljka do četvrtka po jedan, a u petak dva treninga. Za razliku od prethodnog programa, ovde se radi cele nedelje intenzivno, subota je „neradni dan“, a nedelja dan predviđen za istezanje i odmor pred novu nedelju treninga visokog intenziteta. Spomenula sam petak kao takozvani dupli dan. Ukoliko niste u mogućnosti kako zbog vremena tako i zbog fizičkih sposobnosti, jedan od dva treninga možete ostaviti za subotu, ali tada nestaje taj „neradni dan“. I tako 3 meseca po nivoima: alfa, beta i gama. Samo pratite kalendar i neće biti problema.

Focus-T25-Banner

Prednosti

Kao najveću prednost bih izdvojila tih 25 min. Trening podseća na Insanity (gle čuda), ali ne postoje pauze između serija. To vam možda deluje nemoguće, ali svaka serija vežbi se postepeno izgrađuje, tako da nećete ni da primetite da već skačete ili radite sklekove. U prethodnom tekstu sam kao prednost Insanity-a navela činjenicu da se ne koriste tegovi. Ovde se koriste, počev od beta faze. Iako nisam ljubitelj tegova, tek kroz ovaj program sam videla da oni i nisu loša stvar. Kako je program rađen i za mušku i za žensku popluaciju, devojke ne brinite, nećete dobiti velike ruke ako ne preterate sa težinom tegova, a momci mogu da rade na masi povećavajući težinu. Umesto tegova, možete koristiti i gumu. Tamo gde je moguće zameniti tegove gumom, postoji jedna osoba na snimku koja sa njom radi. Zanimljivost u vezi tegova: možete da povećate broj potrošenih kalorija i do 100 ukoliko u trening ubacite tegove. Još jedna sjajna stvar je Tanja! Žena koja je na svakom snimku i koja je tu kao pomoć ukoliko se ne snalazite sa nekim vežbama ili ukoliko niste dovoljno fizički spremin za ovaj izazov.

Mane

Mogu vam ovde samo napisati ono što se meni nije dopalo. Kao neko ko je intenzivno radio Insanity, u gama fazi sam bila razočarana. Manjak kardio vežbi i veliki akcenat na vežbe snage. Možda će to nekom odgovarati, ali meni nije. Ipak sam istrajala do kraja, ali sam jedva čekala da ponovo skačem. Iako su tegovi dobra stvar, ipak predstavljaju dodatni trošak.

Uvek možete naći 25min, samo ako želite

Iskrena da budem, bila sam jako skeptična kada je „sabijanje“ treninga u pola sata bilo u pitanju, ali nisam više mogla da priuštim sebi taj luksuz kao što je trening od sat vremena. Nakon završenog Insanity-a, mislila sam da ovo neću ni osetiti. Kako sam se samo prevarila! Nove vežbe, kraće vreme, jak tempo i eto rezultata. I sve u samo pola sata… Sada vreme više ne može da nam bude izgovor!

Autor:
Ana Veselinović

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *